Jak na nespokojené zaměstnance

Vytisknout

Jako manažer si myslíte, že děláte pro zaměstnance to nejlepší, ale oni jsou nespokojení a stěžují si? Co tedy dělat víc, než je informovat o změnách, komentovat práci a dávat odezvu, když si podřízení stejně myslí, že nejste dost komunikativní.  Pak je třeba vyvinout novou strategii. Například teď se nacházíte sám proti týmu. Vezměte si kus papíru a rozdělte si své zaměstnance do tří skupin. V první budou pozitivní lidé, kteří mají tvořivé nápady. V druhé budou ti, kteří vždy jen vyčkávají, co…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace