Jak na nabídku zaměstnání na firemním webu

Potenciální zaměstnanci se v řadě případů poprvé setkávají s firmami na jejich webových stránkách. Nabídce pracovních míst na firemním webu je proto třeba věnovat patřičnou pozornost. V první řadě by měla obsahovat aktuální seznam volných pozic a informace o firmě a jejích produktech.

- Měli byste chápat očekávání, preference a priority cílové skupiny vašich potenciálních zaměstnanců.

- Vytvořte jednoduché schéma rozvržení stránky a navigace a otestujte je na cílovém publiku.

- Udržujte konzistentní zaměstnaneckou značku na celém webu.

- Vysvětlete náborový proces ve vaší firmě, včetně sekce „Jak se přihlásit“, abyste provedli uchazeče tímto procesem až k tlačítku „Přihlaste se nyní“.

- Přidejte seznam přesvědčivých důvodů, proč pracovat pro vaši firmu.

- Přidejte systém pro řízení přihlášek, který půjde snadno nalézt. On-line přihlašovací formulář má velkou výhodu ve standardizaci informací od uchazečů.

- Vytvořte mechanismus pro přijímání zpětné vazby a využívejte ji jako hodnotné informace.

- Využijte faktu, že stránka věnovaná kariéře bývá nejčastěji zobrazovanou stránkou hned po domovské stránce, pro získání více prostředků z rozpočtu od vedení.

- Udržujte vše jednoduché a přátelské z hlediska používání.

-kk-
Zdroj: Online Recruitment Magazine - britský portál věnovaný náboru zaměstnanců
Zobrazit přehled článků ze zdroje Online Recruitment Magazine