Jak eliminovat konkurenci "Modrými oceány"

Vytisknout

Karel Červený, MSc., MBA

Všichni chválí velkou konkurenci na trhu s čímkoliv. Prý čím větší, tím lepší. Ale jen pro zákazníky. Dokonalá konkurence je obvykle postrachem podnikatelů. Lepší už jsou oligopoly a ještě lepší monopoly. Nejlepší jsou takové monopoly, kde žádná konkurence není, kde panuje tzv. modrý oceán. Co je to? Rudý oceán Abychom mohli pochopit tzv. modrý oceán, musíme porozumět termínu rudý oceán. Tím je jakýkoliv trh, kde je velká konkurence. V dnešní době, kdy jsou si výrobky a služby velmi podobné, a…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace