IM vyžaduje kontrolu

Řada společností již využívá tzv. Instant Messaging (IM) jako firemní komunikační nástroj. Jestliže však firmy prostřednictvím rozesílání textových zpráv v reálném čase obchodně komunikují, měly by podniknout určitá opatření, aby se toto nadějné komunikační řešení nestalo komunikačním problémem. IM ve firmě je třeba kontrolovat a řídit.

Většina problémů IM klientů a sítí spočívá v tom, že narozdíl od většiny podnikových aplikací nenabízejí žádnou ochranu dat, možnost jejich monitorování nebo evidování. Zaměstnavatelé dnes vědí, že zaměstnanci používají IM, nevědí už však kdo a jak. Současná doba pro to nabízí dvě možná řešení. První z nich je implementace aplikace pro řízení IM, druhou implementace vlastního systému. V tom druhém případě pak hovoříme o Enterprise Instant Messaging (EIM).

**Datum vydání:** VI/2003
Zdroj: Intranetjournal - implementace a využívání podnikových portálů, správy znalostí apod.
Zobrazit přehled článků ze zdroje Intranetjournal