Hup zpět do obleku

Ačkoli se módní trendy pro muže nemění tak často jako pro ženy, přesto se mění. A nyní se posouvá od sportovních košil a triček zpět k oblekům. Některé podniky si toho všimly a nyní povzbuzují své zaměstnance, aby se oblékali více profesionálně. Například ve firmě Buchanan Street Partners je formální oblékání způsobem k povznesení podnikové značky. Podle ní je velmi důležité ukázat klientům respekt, ukázat, že to co dělají, berou vážně. Od pondělí do čtvrtka je od 55% zaměstnanců očekáváno, že budou chodit formálně oblečeni, v pátek mohou mít sportovní košile, trika a svetry. Aby mohli zaměstnanci lépe dodržovat tuto politiku oblékání, firma vyřadila ze sady dárkových předmětů pro své pracovníky trička, kravaty a jiné oblečení a zve pravidelně vizážistu, módního konzultanta.

Muži mohou v těchto dnech experimentovat s barvami. Ne však zakoupením červeného obleku, ale barevnými košilemi, nejlépe se vzorem, nebo veselou kravatou. Neformální styl oblékání stále ještě převládá, ale začíná být více sladěný a na míru. Neformální a poloformální styl je oblíbený hlavně u mladších mužů. Ti, kteří se rozhodnou pro koupi obleku, by neměli šetřit a vybrat si značkový oblek. Ženy si kupují, co se jim líbí, a nehledí tolik na značku, pro muže je značka důležitější.
-ba-
Zdroj: HotJobs.com - pracovní portál
Zobrazit přehled článků ze zdroje HotJobs.com