Firemní soukromí? Neznám.

Firmy dnes nemají žádné soukromí. Lze analyzovat návštěvnost jejich webových stránek a odeslané e-maily, na internetu jsou dostupné ceny i náklady, které firmy mají. Má to jednu velkou výhodu: větší transparentnost. Díky internetovému propojení můžeme zjistit, jak organizace vlastně funguje, bez ohledu na to, zda jsme její zákazníci, obchodní partneři nebo spolupracovníci.

Některé firmy si s touto transparentností neumí poradit, společnost FedEx ji však optimálně využila. Umožnila totiž svým přepravcům a zákazníkům sledovat dodávky a vyplňovat dokumentaci online. Totéž udělala online aukční služba eBay – umožňuje online sledovat záznamy o „morálce“ konkrétních nabízejících. Autor naopak jako příklad zcela neprůhledné společnosti uvádí British Airlines.
Zdroj: Fast Company - portál předního amerického magazínu pro manažery
Zobrazit přehled článků ze zdroje Fast Company