Finančnímu řediteli čísla nestačí

Finančním ředitelům, kteří chtějí být skutečně strategickými partnery svých firem, nestačí odborné znalosti a zkušenosti. Potřebují také silné komunikační dovednosti, aby dokázali vedení a ostatním oddělením předat příběhy skryté za čísly. Znamená to delegovat účetní odpovědnosti podřízeným a věnovat více času komunikaci s lidmi mimo finanční oddělení. Jak na to radí server CFO.com.

Hledejte společné zájmy

Ptejte se na cíle a projekty lidí, kterých se dotýkají vaše finanční strategie. Zajímejte se, co je žene kupředu a jaké zájmy máte společné. Možnosti úspor hledejte vždy společně.

Učte financím

Přizpůsobte svůj jazyk a chování lidem, kteří nepracují ve financích. Snažte se jim finanční záležitosti prezentovat přístupnou a zároveň přesvědčivou formou. Uspořádejte například nejprve neformální setkání u oběda, než do příslušného oddělení půjdete s formální prezentací.

Vyprávějte příběhy

Popisujte záležitosti finančního řízení na konkrétních příkladech z reálného života, které si posluchači budou moci představit.

Nezatěžujte přílišnými detaily

Připravujete-li prezentaci, nevytvářejte více než 6 slidů. Omezte se pouze na základní témata a raději než více slov volte obrázky.

Nechte si pomoci

Chcete-li zlepšit své prezentační a komunikační dovednosti, hledejte pomoc všech dostupných zdrojů včetně lidí. Ptejte se předem na jejich problémy a náměty.

-kk-

Zdroj: CFO.com - americký server pro finanční manažery
Zobrazit přehled článků ze zdroje CFO.com
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace