Efektivní manažer musí zvládat tři oblasti vedení

Abyste byli manažeři na svých místech, musíte být dobří v plnění úkolů, řízení lidí a vytváření zisku. Vaší primární rolí je dělat veškerou práci efektivně.

Co znamená být efektivní manažer? Znamená to nejlepší práci s využíváním všech zdrojů, které máte k dispozici, a být zručný ve třech různých oblastech: plnění úkolů, lidské schopnosti a obchod. Pro to, aby všechny úkoly byly komplexně vykonány, řiďte je, plánujte, organizujte a monitorujte výkony.

Do obchodní schopnosti patří hlavně schopnost rentability a výnosu vložených prostředků. Dále to zahrnuje strategické myšlení, abyste se soustředili na důležité a pravé úkoly.

Jednání s lidmi a odhalování jejich silných stránek je také důležitá funkce a schopnost, kterou by mě každý manažer mít a efektivně ji vykonávat. Je třeba se každému věnovat individuálně, vědět, na co je opravdu dobrý, co ho motivuje a proč naopak motivaci ztrácí.

Management je role s povinnostmi. Mít pozici autority je příležitost k tomu ukázat svou schopnost vedení a řízení.

-pk-

Zdroj: Suite 101 - databáze odborných článků nejen pro manažery
Zobrazit přehled článků ze zdroje Suite 101