Efektivní komunikace s nejmladší generací zaměstnanců

Vytisknout

Bystrý zaměstnavatel si rychle všimne, že nejmladší generace zaměstnanců není jako generace přecházející. Podle toho je také třeba upravit přístup manažerů k těmto zaměstnancům. Vedle pokročilých technických dovedností se tzv. Millennials liší především tím, že očekávají neustálou zpětnou vazbu ohledně své výkonnosti. Jak jim ji tedy…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace