Dynamika znalostí v organizaci

Autoři představují teorii, podle níž má znalost v organizaci stejné atributy jako hmotný majetek a je tedy řízena podobnými silami trhu. Práce podává výčet všech účastníků trhu, tj. prodávajících, kupujících a tzv. agentů, a dále výčet podmínek nezbytných pro fungování trhu, tj. systém určování cen, pojem vzácnosti, důvěryhodnosti a tržní signály. Autoři se rovněž zabývají neefektivnostmi trhu a přínosem znalostí, jenž není tržní povahy.

Autoři práce tvrdí, že manažeři rozumějící základům trhu mohou ovlivnit jakoukoli z jeho funkcí, a tak učinit trh účinnějším a efektivnějším. V práci jsou uvedeny některé konkrétní způsoby ovlivňování tržních podmínek.
Zdroj: Cap Gemini Ernst & Young - portál mezinárodní poradenské společnosti
Zobrazit přehled článků ze zdroje Cap Gemini Ernst & Young