Dvanáct rozměrů interní strategické komunikace

Vytisknout

Článek je přehledem zásad interní strategické komunikace. Autor má za sebou 25 let praxe v této oblasti, sám vypracoval nové přístupy k modelování, plánování a hodnocení komunikace.1. **Strategická orientace a závaznost** - základním účelem komunikace v rámci organizace je umožnit zaměstnancům realizaci jejich strategického záměru.2. **Integrita a integrace** - komunikace musí být především věrohodná.3. **Důstojnost a vzájemná úcta** - dva základní stavební kameny pro budování důvěry a…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace