Důvěra v krizi

Žijeme v době, kdy nikdo nedůvěřuje nikomu, kdy lidé začínají věřit tomu, že ve světě byznysu důvěryhodnost neexistuje. Vědci se domnívají, že rozšířený skepticizmus o kompetentnosti, charakteru a důvěryhodnosti manažerů a lídrů je součástí širšího trendu. Denně jsou noviny zaplněny zprávami o proradnosti profesionálů, manažerů a vedoucích pracovníků. Cena za nízkou důvěryhodnost je zřejmá, snížený výkon zaměstnanců, nepřevzetí odpovědnosti, cynismus a nedůvěra v plány a sliby společnosti, absence a častější odchody za jinou příležitostí. Studie a průzkumy to jen potvrzují.

Přes mnoho důkazů špatného chování, některé podniky, lídři, manažeři a supervizoři stále ještě mají mezi svými lidmi solidní pověst. Demonstrují charakter a důvěryhodnost způsoby, které pracovníci akceptují a pokládají za opravdové. Některé ze způsobů, jak dosáhnou důvěryhodného prostředí, následují:
* Když jste v nesnázích, vyslechněte vaše spolupracovníky bez předsudků. Změňte věci, které můžete změnit.
* Neakceptujte standardní pracovní postupy, které nedávají smysl.
* Kultivujte kvalitu života. Pokud něco může usnadnit život a učinit ho zajímavějším, zkuste to.
* Zaměřte se na lidi, ne na váš další postup. Když se budete starat o vaši loď a vaše mužstvo, vaše kariéra se postará sama o sebe.
-ba-
Zdroj: Training Magazine - portál předního amerického časopisu o vzdělávání a profesionálním rozvoji
Zobrazit přehled článků ze zdroje Training Magazine