Do Ruska proniká západní firemní kultura

Vytisknout

Trh s produkty a službami v oblasti podnikového školení vzrostl za poslední rok o 30 %. Ruské firmy přebírají obchodní modely od nadnárodních západních korporací a zdá se, že o školení platí to samé. Rozdíl spočívá zřejmě pouze v tom, že zatímco cizí společnosti si stanovily jasné modely chování pro konkrétní situace, ruské firmy, které musí být přece jen v současné době přizpůsobivější a flexibilnější, to zatím neudělaly.Nadnárodní společnosti v Rusku zatím používají model, který se osvědčil…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace