CRM se recese bát nemusí

Poslední průzkum dokázal, že i přes celosvětovou recesi čeká technologie pro CRM světlá budoucnost.

Na rozdíl od dosavadní praxe, kdy se dodavatelé CRM snažili vyvinout software pro co možná nejširší okruh zákazníků, trend ukazuje opačným směrem. Zákazníci teď vyžadují produkty, zaměřené na konkrétní potřeby své firmy. Stále častěji přitom padají slova jako funkčnost a především „integrovatelnost“ do stávajících interních systémů. Dodavatelé jsou tlačeni ke spolupráci se zástupci jednotlivých odběratelů, kteří se na vývoji technologií přímo či nepřímo podílejí. Vznikají tak rozličné, ale žádané a plně funkční programy, a vyvíjí se úzký vztah mezi dodavateli a odběrateli systémů pro CRM.

**Datum vydání: II/2002**
Zdroj: Destination CRM - americký sever věnovaný CRM a KM
Zobrazit přehled článků ze zdroje Destination CRM
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace