CRM má pro sektor finančních služeb stejný význam jako peníze pro banku

Přístup mnoha finančních institucí k vytváření bankovních služeb „on-line“ byl dosud spíše nerozhodný, proto většina z nich v současné době postrádá odpovídající technologickou infrastrukturu. Za povšimnutí stojí také skutečnost, že třetina uživatelů těchto služeb se vrátila k původnímu způsobu realizace plateb. Potenciál transakcí uskutečněných elektronickou cestou je značný, čemuž odpovídají i prognózy investic.

Tradiční banky by se však měly vyvarovat jednoho omylu: rozšířit využití webový aplikací na úkor ostatních komunikačních kanálů, jež jsou součástí firemní strategie CRM.

Bankovní společnost **Wells Fargo** ze San Francisca zahájila svou činnost na internetu v roce 1989. Zisky z online transakcí jsou nyní 1,5 krát vyšší než zisky z ostatních zdrojů. Změna v přístupu oproti minulosti spočívá v odlišení dvou pojmů: **zákazník** a **účet**.

Ředitel pro výzkum CRM ze společnosti **Meridien Research** vidí význam CRM ve vytyčení cílů pro zasílání reklamních materiálů poštou.

**Datum vydání: IX/2001**
Zdroj: Destination CRM - americký sever věnovaný CRM a KM
Zobrazit přehled článků ze zdroje Destination CRM