Co (ne)říkat investorům

Vytisknout

Zaujmout potenciálního investora do té míry, že si s vámi sjedná schůzku, je velmi náročné. Řadě podnikatelů se však stává, že stejné úsilí již nedokáží věnovat přípravě na tuto schůzku. A to je velká chyba, typický příklad promarněné šance. To, že je vás investor ochoten vyslechnout, zdaleka neznamená, že s vámi chce spolupracovat. Jak se tedy správně připravit? Neopakujte chyby, které už udělali mnozí před vámi. Na následující zbytečné chyby, kterých se podnikatelé dopouštějí, když předstoupí…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace