Čím více, tím méně

Vytisknout

Prodejní kampaně, které dříve trvaly půl roku nebo celý rok dnes trvají jeden měsíc. Čím více pak jedna firma využívá výhod krátkodobých kampaní, tím více nutí ostatní firmy postupovat stejným způsobem. Platí to nejen na úrovni zákazníků a obchodních partnerů, ale i na úrovni individuální. Čím více zaměstnanců postupuje rychlými kroky s vidinou krátkodobých cílů, tím více jsou jejich kolegové nuceni k témuž. Autor článku nazývá tento trend zákonem expandující bezprostřednosti. Je to trend,…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace