Čas posílit konkurenceschopnost

Jak si udržet konkurenceschopnost ve špatných ekonomických podmínkách? Inspirujte se třemi tipy, které lze aplikovat v rámci vzdělávací funkce organizací, v programech pro manažery a vůdce.

- Nejprve nastavte vaši organizaci do štíhlého módu „přežití“ – nejen pro následující rok, ale pravděpodobně pro delší dobu. Dosáhnete toho snižováním zbytečných výdajů, snižováním rizika a uchováváním kapitálu.

- Bez ohledu na ekonomické turbulence je nyní nejvhodnější čas začít s posilováním konkurenceschopnosti. Buďte agresivní ve využití osvědčených marketingových sdělení a technik. Propagujte své nejlepší atributy a zasazujte údery svým konkurentům za jejich selhání. Pokud se však dostanete do situace, kdy budete muset volit mezi získáním většího podílu na trhu a ochranou stávajícího kapitálu, volte druhou možnost.

- Chovejte se pravdivě ke své organizaci. Soustřeďte se na to, co je skutečně důležité a jde vám dobře. Vzdejte se všeho, co je vedlejší.

-kk-
Zdroj: Chief Learning Officer - americký časopis a server pro manažery vzdělávání
Zobrazit přehled článků ze zdroje Chief Learning Officer
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace