Budování značky podnikového oddělení IS

Sloučení podnikových divizí do jednoho subjektu nemusí mít pro zákazníky žádný význam. Šéfové firem Cablevision a Viacom zvolili strategii, která by odpovídala spíše prodeji spotřebitelských produktů než poskytování interních služeb pro podniky: vytvořili pro svá oddělení informačních systémů (IS) značku.

Propagace značky oddělení IS může podle expertů pomoci s řešením určitých vnitropodnikových záležitostí, může však mít i nežádoucí účinky (např. odpor zaměstnanců k informačním systémům). Pro oddělení IS spočívá hlavní výzva k posilování značky v budování emocionálních vazeb s interními zákazníky. Nestačí však pouze vyslovovat často jméno oddělení a vyrábět trička s jeho značkou. Je nutné správně formulovat sdělení celé kampaně.

Výsledkem úspěšné kampaně na podporu značky oddělení IS může být vybudování důvěry s obchodními partnery. Má-li být přínos značky co největší, musí šéfové oddělení IS zajistit, aby podoba jejich pracovišť odpovídala vytvořené značce.

**Datum vydání: I/2002**
Zdroj: CIO.com - Internetové stránky časopisu CIO pro vedoucí pracovníky v oboru informačních technologií
Zobrazit přehled článků ze zdroje CIO.com
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace