Začínající autoři fikce musejí svůj titul umět i prodat

Vytisknout

Je poměrně snadné vydat knihu, obtížnější je ji prodat. To, že jste dobrým autorem ještě bohužel neznamená, že budete také dobrý obchodník. Spisovatelé románů mají vůbec problém svá díla udat, protože nemají přirozený prostor pro prodej svých knih. Knihy, které nabízejí rady nebo informace přitáhnou pozornost čtenáře bez ohledu na marketing. Fikce ale vyžaduje v tomto ohledu větší investici i pozornost. Zde nemusí být zárukou úspěchu ani ochranná ruka velkého vydavatelství. V USA například kniha…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace