Využívejte WOM (doporučení uživatelů produktů)

Vytisknout

Téměř všichni se shodnou na tom, že není lepší reklamy než doporučení uživatele (anglicky word-of-mouth WOM). Dnešní obchodníci už z WOM udělali prakticky vědní obor. Pravdou zůstává, že WOM je třeba aktivně podporovat a to něco stojí. Zkuste pár následujících tipů:- Marketing pro ty, kteří ovlivňují ostatní. Každá komunita má své našeptávače, kteří svým způsobem určují nebo podporují trendy. Abyste je nalezli a přiměli pracovat pro vás, je třeba začít dialog a naslouchat zákazníkům a vítat…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace