Většina firem myslí na sponzoring. Nejvíce podporují sociálně slabé

Vytisknout

Se sponzoringem ve svém rozpočtu počítá 86 procent firem. Vyplynulo to z průzkumu komunikační skupiny Mather, který provedla mezi třemi stovkami pracovníků marketingových oddělení.Třetina firem finančně podporuje sociálně slabé a ohrožené skupiny - děti, zdravotně postižené a seniory. Na 29 procent firem přispívá na sport. Podle jedenácti procent respondentů finanční prostředky směřují do zdravotnictví a zdravotní péče.Na okraji zájmu firem zůstává věda a výzkum. Z hlediska marketingových záměrů…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace