Váš produkt je tak silný jako nejslabší článek vašich služeb

Vytisknout

Mentalita vyrobte to a oni to koupí rychle ustupuje s tím, jak se, zvlášť technické, produkty začínají stále méně lišit a cena je často jediným faktorem, který zákazník sleduje. Zákazníci jsou dnes lépe informováni a mohou si dovolit být vybíraví. Technický sektor objevuje zvýšenou potřebu marketingu a to zejména v oblasti porozumění potřebám zákazníka abudování jeho vztahu ke značce.Microsoft je jedním z lídrů, který od roku 2002 udělal na tomto poli velký posun a zvýšil svou závislost rozvoje…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace