Úspěšné podnikání navzdory recesi

Vytisknout

Jestliže chce podnikatel uspět v období ekonomické recese, musí hledat způsoby, jak se stát nepostradatelným. Zamyslete se, co by nastalo, kdyby vaše služby nebyly, a to říkejte svým zákazníkům. Nezapomínejte také investovat do budoucnosti. Většina recesí trvá jen jeden či dva roky. Firmy, které přestanou průběžně investovat do zlepšování, vzděláván&…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace