Úspěšná prezentace - Berte ohled na potřeby zákazníka

Vytisknout

Obchodní manažeři a jejich podřízení, kteří mají pomoci prodejcům uspět, často slýchají potřebu vylepšit prezentační schopnosti. Na co ale řada lidí zapomíná je, že 80 % prodávání se děje před prezentací. Spoléhání se na silnou prezentaci může vyústit častěji vprohru než v úspěch. Díky prezentacím se můžete odlišit, musíte být aleschopni komunikovat sohledem na postoj zákazníka. Úspěšná prodejní prezentace by měla být založena na základní myšlence úspěšnosti prodeje: lidé milují nakupování, ale…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace