Testování na zaměstnancích zdokonaluje výrobky

Vytisknout

Snad každý manažer řeší problém, jak nejlépe pochopit potřeby zákazníků. Řešení je několik: vlastní průzkumy mezi klientelou, najímání agentur, které mají studovat chování zákazníků. Jen málo společností se uchýlí k tomu, že vlastní produkty samy otestují. Vrcholoví manažeři automobilky General Motors ří…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace