Studie v oblasti Business to Business marketingu

Vytisknout

Americký Institut pro studium obchodních trhů (ISBM) zveřejnil zjištění svých průzkumů voblasti největších výzev Business to Business B2B marketérů svýhledem do roku 2010. Pochopení aktuálních výzev je nejefektivnější způsob, jak získat konkurenční výhodu vsoučasném B2B trhu.Podle studie je pro marketéry také důležitá schopnost získávat specifický náhled na potřeby zákazníků.Mezi další zásadní prvky se řadí:- schopnost identifikovat nové příležitosti pro růst ekologických projektů,- hlubší…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace