Slyším, nebo naslouchám?

Vytisknout

Ve světe internetu už není třeba klienty vzdělávat, ale spíše jim pomoci řešit problémy. Prodejce musí dobře naslouchat, aby jejich potřeby pochopil. Nejlepší prodejci si osvojili koncept aktivního naslouchání: tj. poslouchají očima, hlavou, celým svým já – nejen ušima. Udrží oční kontakt, mají uvolněnou, ale pozornou neverbální…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace