Skvělá nabídka

Vytisknout

Přemýšlíte o tom, co by mělamít poutavě napsaná nabídka? Michael McLaughlin, ředitel americké společnosti MindShare Consulting LLC,předkládá následující možnosti:- Nepoužívejte trendová slova. Často nemají jasný význam a klienti ztrácejí zájem, když je čtou.- Pište jako klient. Nabídku pište z pohledu klienta, je to efektivnější. Dejte si přitom pozor, aby nabídka sdělila klientovi, jak váš produkt vyřeší jeho problém.- Buďte struční. Dlouhé nabídky jsou nudné a zákaznicí ztrácejí zájem.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace