Sejde z očí, sejde z mysli?

Vytisknout

Odstranění tabákových výrobků z dohledu nakupujících v obchodech dokáže pozitivně ovlivnit postoj mladých lidí ke kouření a zároveň se nepodepsat na ziscích prodejců. Ukázala to studie britské University of Nottingham. Akademici z univerzitního střediska zkoumajícího možnosti regulace tabákového průmyslu sledovali důsledky odstranění tabákových…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace