S recesí přichází nový typ zákazníků

Vytisknout

Seznamte se snovým typem spotřebitelů, který přišel srokem 2008. Profesor marketingu z Harvard Business School John Quelch jej nazývá Usnadňovači. Tito spotřebitelé středního věku jsou obklopeni přílišným množstvím věcí. Vzhledem kfinanční krizi jsou však skeptičtí ktomu, zda to všechno stálo za to. Upouštějí od luxusních nákupů, okázalé spotřeby a kultury trofejí. Zítřejší spotřebitel bude nakupovat méně pomíjivé a hromadící se věci, krátkodobé, ale drahé zkušenosti nikoli těžké věci pro doma.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace