Reklamní průmysl zapomíná na ženy

Vytisknout

Ženy tvoří v USA více než 80 % kupní síly. V řadě oblastí nakupují více než muži. Ženy také drží více než 50 %pracovních míst a v řadě rodin převýší výdělek manžela až o 30 %. Disponují nezanedbatelnými prostředky, které utrácí za celou řadu produktů a služeb. Navzdory tomu vytváří řada výrobců reklamy, které nejen, že oslovují pouze muže, ale navíc v mnoha případech ženy urážejí nebo odpuzují.Například společnosti Chevy, Ford a Toyota mají spoty, které se zaměřují převážně na mužskou část…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace