První dojem nemusí být poslední

Vytisknout

Říká se, že první dojem je jen jeden a další šanci, jak jej napravit, už nemáme. Pravda je však taková, že ani důkladná příprava dobrý dojem stoprocentně nezaručí. To může být dobrá zpráva například pro obchodníky, kteří podléhají dojmu, že pokud se jim nepodaří první kontakt s potenciálním zákazníkem, nemaj&…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace