PR: Aby váš e-mail získal pozornost

Vytisknout

Publicita je jedním ze základních předpokladů úspěšného podnikání. Firmám se ale často nedaří správně oslovovat zástupce médií, kteří jim mohou publicitu zajistit. Zpravidla se snaží s novináři komunikovat elektronickou poštou, většinu takových emailů však novináři nikdy neotevřou. Co tedy dělat, aby příslušní novináři vaše e-maily otevírali a ještě lépe četli a publikovali?V první řadě byste se měli ujistit, že vaše e-maily nekončí ve spárech antispamových filtrů nebo vaše adresa nefiguruje…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace