Pozor na ústa!

Vytisknout

Promlouvat za firmu,obzlášť v USA, je chůzí po velmi tenkém ledu. Firmy a jejich mluvčí jsou právně zodpovědní za informace, které předajíspolupracovníkům, zákazníkům a investorům.Většina pracovníků, kteří vystupují za firmu, si s tím ale příliš hlavu nedělá, přestože by měli.Vezměme například případ Nike verus Kasky před dvěma lety, kdy konsorcium odborů obvinilo firmu Nike, výrobce sportovního vybavení, z nekalých zaměstnaneckých praktik v zamořských pobočkách. Nike oponovali zveřejněním…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace