Nová předsevzetí pro manažery obchodní značky

Vytisknout

I když je leden dávno za námi, manažeři jsou stále plni slibů k novému roku. Ne vše v roce minulém šlo hladce a stojí za to si všímat věcí, o kterých bylo prohlášeno, že se nebudou opakovat.Předsevzetí 1.: Odolat pokušení využívání celebritProtože se nejedná o strategii, je to spíše jen lákadlo. Pokud celebrita není integrovanou součástí vašeho firemního modelu, měl by se tento prostředek využívat s velikou rozvahou, neboť často naznačuje ambice odlišit se jinak, než na základě emocí nebo…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace