Nepodceňujte dobré vztahy s dodavateli

Vytisknout

Přístup k dodavatelům by měl být součástí strategického plánu firmy. Budování dobrých vztahů s dodavateli je totiž stejně důležité jako budování dobrých vztahů se zákazníky. K dobrým dodavatelům buďte loajální, protože jsou zásadní pro zdraví a růst vaší firmy. Neznamená to, že byste nemohli být náročným z&…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace