Nelehký marketing řešení ženských dnů

Vytisknout

Menstruace je špinavé slovo, které je zahalené ve studu již od prvních reklam na tampony v pozdních dvacátých letech.Reklamy ukazující ženy v krátkých bílých sukních nebo šortkách, jak hrají tenis a doufají, že si nikdo nevšimne tamponu nebo vložky, se příliš nezměnily. Jediný rozdíl za ty roky je, že se vložky zmenšily, šortky a sukně zkrátily a opovržení menstruací zesílilo.Není proto žádným překvapením, že výrobce medikamentů Wyeth přišel s novou antikoncepční pilulkou Lybrel, která…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace