Negativní zkušenost nemusí zákazníka odradit

Vytisknout

Základním cílem každé marketingové kampaně je budovat loajalitu. Chcete, aby vám zákazník zůstal věrný bez ohledu na cenu, kterou nabízí konkurence. Budování takové loajality začíná prvotním nákupem produktu. Do té doby měl zákazník pouze potřebu, kterou jste vy nebo váš produkt mohli uspokojit. Klíčová je spokojenost zákazníka po nákupu.Pokud produkt funguje podle jeho představ, bude spokojen. Také ale vnímá, jak jeho výběr hodnotí okolí, například soused. Pokud pozitivně, povzbuzuje to jeho…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace