Nebojte se kombinovat online a offline marketing

Vytisknout

Pro obchodníky je čas uvážit a kombinovat vhodně nové a staré technologie. Tradiční marketing je v současné době ředěn ve stále narůstajícím počtu reklamních médií. Více televizních stanic, časopisů, novin, rádií, diskuzních kanálů atd. a k tomu je třeba přičíst stále se zvyšující počet konkurenčních produktů a efektivnost dnešního internetu.Všechny tyto změny poskytují dobrý důvod pro obchodníky a firmy, bez ohledu na jejich velikost nebo obor, aby přehodnotily své marketingové programy a…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace