Marketing v nové zemi: Znáte své zákazníky?

Firmy musejí analyzovat hned několik aspektů kultury dané země, nesmějí se spoléhat na to, že jedno řešení bude fungovat pro všechny trhy. Pokud firma plánuje investice v cizí zemi jen proto, že její ekonomika roste nebo se tam zvyšuje pokrytí internetem, měla by se zajímat i o to, jak se spotřebitelé v této zemi chovají.

Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace