K čemu jsou nám průzkumy trhu?

Vytisknout

Jednou z nejméně prozkoumaných oblastí je paradoxně práce agentur pro výzkum trhu. Společnost Confess Research proto zrealizovala studii, která zmapovala spokojenost manažerů se službami českých agentur zaměřených na výzkum trhu. Výsledkem je zjištění, že přestože jsou zadavatelé všeobecně spokojeni s odbornou úrovní výzkumu a jeho provedením, mají zásadní problém s jeho využitelností pro marketingová rozhodnutí.Zadavatelé výzkumných projektů postrádají jasnou odpověď na své otázky a…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace