K čemu je vám newsletter?

Téměř každá společnost rozesílá svůj elektronický newsletter, ale jen málo z nich tak činí efektivně. Paul DiModica, prezident poradenské společnosti DigitalHatch, navrhuje tři způsoby, jak získat pomocí elektronického newsletteru více:

- Vytvářejte a rozesílejte elektronický newsletter týdně – přinejmenším týdenní rozestupy připomenou vaši společnost zákazníkům. Měsíčně je málo, denně moc. DiModicova vlastní společnost po tom, co začala rozesílat newsletter jednou týdně, zdvojnásobila příjmy.

- Vyvarujte se „velkých“ slov – i nejlépe zpracovaný newsletter je neužitečný, pokud se nedostane k vašemu publiku. Vyhněte se slovům jako „prodej“. Toto a podobná slova často spustí spamové filtry a váš newsletter skončí v koši.

- Staňte se experty – publikujte v newsletteru i nějaké odborné články z vašeho oboru a závažné zprávy, které spojí čtenáře s vašimi webovými stránkami, na kterých se mohou zapsat a dostat více informací o daném tématu.

-ba-

Zdroj: Sales & Marketing Management - americký server pro obchodníky a marketéry
Zobrazit přehled článků ze zdroje Sales & Marketing Management