Jak se připravit na obchodní výstavu

S prudkým rozvojem internetu přišel i předpoklad, že tradiční obchodní výstavy či konference brzy skončí v propadlišti dějin. Praxe však ukázala, že obchodním výstavám se stále daří. V éře webinářů, videohovorů a instatnt messagingu je naopak osobní kontakt v byznysu často vyhledáván více než kdy v minulosti. Jak ale poznat, kterou akci zvolit, aby vaše účast na ní byla přínosem? Článek na portálu Entrepreneur.com přinesl deset rad.

1. Projděte si seznam vystupujících. Jsou to osobnosti, které respektujete?

2. Projděte si seznam účastníků. Zúčastní se lidé, s nimiž byste rádi osobně mluvili?

3. Projděte si program seminářů. Jaká témata se budou řešit?

4. Zvažte pronájem stánku. Získáte tím základnu pro svůj tým a lépe zapůsobíte na účastníky.

5. Naplánujte si schůzky. Nečekejte až na samotnou akci, abyste si domluvili setkání.

6. Rezervujte si dvě hodiny na oběd. Přijďte mezi prvními, počkejte, až se ostatní posadí a dejte se do řeči.

7. Systematicky procházejte stánky. Předem vypracovaný plán návštěvy stánků vám ušetří čas a energii.

8. Pohodlně se oblečte a obujte. Chcete-li vyzařovat pozitivní energii, musíte se cítit pohodlně.

9. Omezte konzumaci alkoholu. Zachovejte profesionalitu i ve večerních hodinách, kdy je na programu zábava.

10. Navažte na získané kontakty. Skutečná práce začíná až po návratu z konference.

-kk-

Zdroj: Entrepreneur.com - portál předního amerického časopisu pro podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Entrepreneur.com
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace