Jak propagovat eventy e-mailem

Vytisknout

E-mail je silný nástroj, který může mít velký vliv na úspěch vámi pořádaných akcí. Článek proto přichází s několika tipy, jak jej využít pro propagaci. - Nešiřte spam. Uvědomte si, jak lidé reagují na nevyžádanou poštu nebo příliš mnoho e-mailů. Rozesílejte proto méně e-mailů, které budou pečlivě připraveny a rozděleny do rozumných časových úseků. - Začněte včas. Nečekejte s e-mailovou kampaní na poslední chvíli. Dejte účastníkům své akce čas na přípravu. Zasílejte své zprávy včas a v…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace