Jak poznat, že se váš nový produkt bude prodávat?

Vytisknout

I když jste přesvědčeni, že máte něco převratného, přesto pro váš produkt nemusí existovat dostatečný trh. Nulová konkurence takénaznačuje, že po podobném produktu není poptávka. Autor článku, který podniká ve světě softwaru ( www.digitalgraphiti.com ) se svěřuje se svými neúspěchy, kdy byl spolu se svým týmem přesvědčen, že přijdou s naprosto úžasným produktem, který si bude chtít každý koupit, investovali do produktu, přivedli jej na trh, aby zjistili, že nikoho kromě nich nezaujal.Jak tedy…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace