Chyby podrývají důvěryhodnost

Vytisknout

Typografické chyby ve firemních materiálech mohou mít neblahý vliv na organizace. Překlepy a gramatické chyby poškozují jejich důvěryhodnost, vynechaná slova matou zákazníky a špatně uvedená čísla vás mohou připravit o nové potenciální nakupující. Článek proto přináší několik tipů, jak se těchto chyb ve vašich materiálech vyvarovat.- Ještě jednou si své materiály prohlédněte, než je dokončíte. Nechte si odstup přes noc a ráno lépe uvidíte chyby, kterých jste si původně nevšimli.- Zatelefonujte…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace