Čeští manažeři s reklamou příliš neexperimentují

Vytisknout

Jaký druh reklamy upřednostňují velké české firmy? Odpověď hledal průzkum agentury Mather, která oslovila přes 300 ředitelů marketingových oddělení českých společností. Ti, jak se ukázalo, stále nejvíce věří tradičním médiím (tisku a televizi), z nových pak Internetu.Nejvíce užívaným reklamním nosičem je podle průzkumu placená inzerce v denním tisku a časopisech (21 procent). Následují propagační aktivity v místě prodeje či na výstavách (15 procent), televizní a internetová reklama (13 procent).…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace