Toužíte po inovaci? Předběhněte svou dobu

Vytisknout

Vedoucí ukazatele nemusí být velké. Umí vaše společnost rozpoznat drobné nápady, které mohou odstartovat úspěch? V roce 1991 uvedlo 37% top manažerů, že by chtěli být inovačními lídry ve své kategorii. V roce 1999 tato inovační strategie poskočila na 95%. To je velmi příznačný řídící signál změny, jak se bude dělat byznys globální konkurence, měnící se zákazník a časový tlak učinili z inovace nejdůležitější podmínku pro přežití. Po celém světě se na strategických schůzkách konají lekce ve…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace