Nepsaná pravidla komunikace s novináři

Výstupy v médiích mohou vaší společnosti i vám jako jednotlivci hodně pomoci. Odborný článek, který vám otiskne renomovaný list nebo o vás napíše renomovaný autor, má mnohem větší vypovídající hodnotu než reklama.

Můžete začít být vnímáni jako skutečný odborník ve svém oboru, získat nové kontakty, vstoupit na nové trhy. Stejně tak ale můžete dosáhnout opaku.

V komunikaci s médii totiž platí určitá nepsaná pravidla. Pokud se jimi nebudete řídit, riskujete poškození své dobré pověsti a z toho plynoucí další ztráty. Na co si tedy dát pozor?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.